BRATISLAVA - Hodnotenie a osobný rozvoj zamestnancov
6. decembra 2017
09:00-15:00 hod
Temperamentná a energická lektorka, školiteľka a konzultantka. Jej školenia strhnú pozornosť účastníkov. Vie rozpútať konštruktívne diskusie a podnietiť prínosný brainstorming. Špecializuje sa na HR, management, obchodnícke zručnosti, spoločenská etiketa, reč tela.
Forma |
Seminár
|
Dátum |
6. decembra 2017 |
Dĺžka |
1 deň
|
Úroveň |
Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem |
Určený pre |
všetkých vedúcich pracovníkov, HR management a personálne útvary |
Cieľ
Cieľom školenia je Vás naučiť pripraviť podklady k hodnoteniu, navodiť príjemnú atmosféru a viesť hodnotiaci rozhovor k zamýšľaným cieľom. Zdokonalíte sa v poskytovaní spätnej väzby i zvládaniu prípadných konfliktných alebo emočne vypjatých situáciach tak, aby hodnotený zamestnanec Vaše hodnotenie prijal a neskončil demotivovaný.
Prihláška na školenie na stiahnutie TU.
Uzávierka prihlášok 1. 12. 2017
V cene je zahrnuté
organizačné a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov školenia, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, stravný lístok na obed.
Rozsah a náplň
- Hodnotenie zamestnancov ako komplexný proces (postup, efektívne kroky, úskalia)
- Analýza pracovného miesta a stanovenie kritérií pre hodnotenie = základ kvalitného hodnotenia
- “Ideálny zamestnanec”
- Hodnotiaci formulár a jeho náležitosti
- Škálovanie a hodnotiace stupnice
- Osobnosť hodnotiteľa (autorita, komunikácia, reč tela, potrebné zručnosti)
- Príprava na hodnotenie (zamestnanca aj hodnotiteľa) - podklady, informácie, pozvánka, zásady prípravy
- Hodnotiaci rozhovor
- Otázky pri hodnotení
- Prostredie na hodnotenie
- Spätná väzba, 360°
- Hodnotiaca komisia
- Prieskum spokojnosti zamestnancov s hodnotiacim procesom (vytvorenie jednoduchého dotazníku)
- Zvládanie problematických zamestnancov
- Pravidlá a chyby hodnotenia
- Kariérne plánovanie
- Motivačná matica
- Cafeteria systém
Školenie probieha v omedzenom počte max. 12 účastníkov, aby bola zachovaná interakcia lektorky s účastníkmi a možnosť diskusie a zdieľanie skúseností.