ONLINE - Ako zlepšiť komunikáciu a spoluprácu v tíme

30. mája 2024 09:00-16:00 hod

RNDr. Alexander Birčák

Je úspešný manažér s dlhoročnými skúsenosťami vo vrcholových pozíciách v nadnárodných spoločnostiach v Prahe a v ČR. Je dlhoročným koučom, lektorom manažérskych školení a osobného rozvoja. Alexander Birčák je praktik – prednáša o veciach, ktoré na vlastnej koži zažil a zaviedol do praxe sám u seba, alebo u svojich klientov. Vytvoril napr. nový produkt stavebného sporenia Rekofond Wüstenrot. Akčný plán na podporu predaja Corgon Linde priniesol medziročný nárast predaja o 39,2 %. Jeho kampaň na PZP vyniesla Českú podnikateľskú pojišťovňu medzi troch najväčších poisťovateľov v ČR. Alexander Birčák danú tému nielen odprednáša, ale aj pomáha klientom získané vedomosti úspešne zaviesť do praxe.

Forma Workshop
Dátum 30. mája 2024
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem

Cieľ

Niektorí manažéri si vybudujú svoj tím od nuly, iní tím získajú od svojho predchodcu a s postupom času do neho prijímajú, alebo z neho prepúšťajú ľudí.Aj v pôvodne zohranom tíme sa niekedy začnú hromadiť problémy. Ľudia sa medzi sebou začnú hádať, alebo sa navzájom ignorovať a pracovné výsledky tímu začnú upadať.



Prihláška na školenie na stiahnutie TU.


V prípade webových kurzov je jedna prihláška platná pre jedného účastníka kurzu, objednávateľ nie je oprávnený sprístupniť odkaz na školenie viac ako jednej osobe.
 

Prihlasujte sa prosím včas!  Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!

 

V cene je zahrnuté

organizačné a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov školenia, náklady lektora, online platforma
Rozsah a náplň

Týchto 5 príčin spôsobuje zhoršenie komunikácie a spolupráce v tíme:

 

1. Osobnostné odlišnosti jednotlivých členov tímu.

2. Neznalosť prekážok tímovej spolupráce

3. Rozdiely v iniciatíve jednotlivých členov tímu

4. Neznalosť dávania konštruktívnej spätnej väzby medzi členmi tímu

5. Neefektívne porady

 

Na tomto školení vás zoznámime s nástrojmi na prekonanie uvedených prekážok efektívnej komunikácie a spolupráce.

 

- Naučíte sa ako „prečítať“ osobnosť iného človeka a ako prispôsobiť svoju komunikáciu k jeho typu osobnosti.

- Zoznámite sa s piatimi prekážkami tímovej spolupráce a ako ich prekonať.

- Zoznámite sa s piatimi typmi iniciatívy zamestnancov a ako prispôsobiť svoju komunikáciu k jednotlivým typom.

- Naučíte sa, ako zefektívniť vaše porady.

- Vytvoríte si mini Akčný plán na zlepšenie tímovej komunikácie a spolupráce.

Miesto konania
Prihláste sa na školenie: ONLINE - Ako zlepšiť komunikáciu a spoluprácu v tíme
Celkom 120 € (s DPH)

Partneri

Viac