2. konferenčné fórum "Elektronické nástroje - ktoré PREŽIJÚ?"

9. júna 2016 09:00-13:00 hod

Zákonodarcovia a odborníci

zákonodarcovia a odborníci v oblasti verejného obstarávania

Forma Konferencia
Dátum 9. júna 2016
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre všetkých, ktorí pôsobia v oblasti verejného obstarávania

Cieľ



Srdečne Vás pozývame na 2. Konferenčné fórum OTIDEA organizované pod záštitou Úradu pre verejné obstarávanie.

Od apríla 2017 nás čaká povinnosť využívania výhradne elektronickej komunikácie a elektronických nástrojov vo verejnom obstarávaní. Máme necelý rok na to, aby sme sa pripravili na povinnú elektronizáciu...

Čo nás čaká? Čo to bude znamenať v praxi?
Je to úplný koniec papierom - koniec šanónom?
Ako budeme zabezpečovať a prakticky realizovať jednotlivé postupy VO?
Budeme kódovať a šifrovať dokumenty?
Ktoré elektronické nástroje prežijú a ktoré nie?

Chceme na túto tému podnietiť odbornú diskusiu a prispieť k riešeniu mnohých otázok a problémov, ktoré sú spojené s elektronickou komunikáciou, využívaním elektronických nástrojov vo verejnom obstarávaní a ďalšími súvisiacimi otázkami, s ktorými sa stretajú vo svojej praxi verejní obstarávatelia, obstarávatelia, ale i uchádzači o verejné zákazky.

V cene je zahrnuté


materiály pre účastníkov, občerstvenie a organizácia
Časový harmonogram kurzu
08:30 – 09:00  Registrácia účastníkov
 
09:00 – 09:20  Privítanie účastníkov a úvodné slovo
                      Elektronizácia verejného obstarávania z pohľadu Úradu pre verejné obstarávanie
 
09:20 – 12:50  Panelová diskusia - moderuje Patrik Herman
 
09:20 – 10:45  Prvý panel
Elektronizácia verejného obstarávania. Slovenská a európska realita z pohľadu zodpovedných inštitúcií a užívateľov.

10:45 – 11:15  Občerstvenie
 
11:15 – 12:50  Druhý panel
              Aká je budúcnosť elektronických nástrojov vo verejnom obstarávaní? "Štátni" versus "súkromní" prevádzkovatelia elektronických nástrojov.
 
12:50 – 13:00  Záverečné slovo

PRIHLÁŠKA NA KONFERENCIU NA STIAHNUTIE TU.
Rozsah a náplň
Hostia panelovej diskusie:

Ing. Danka Bekeová, MPH, podpredsedníčka Úradu pre verejné obstarávanie
Ing. Martina Gromová, odbor metodiky a elektronického verejného obstarávania, ÚVO
Ing. Anna Juráková, PhD.,odbor vestníka a zoznamov, ÚVO
Lucia Kleštincová, Európska komisia, Generálne riaditeľstvo pre vnútorný trh, priemysel, podnikanie a MSP (útvar G4 - Inovatívne a elektronické obstarávanie)
Pavel Kičin, konzultant a školiteľ pre verejné obstarávanie

Juraj Beňa, Protimonopolný úrad SR
Ing. Peter Ágh, prezident Asociácie prednostov úradov miestnej samosprávy SR
Ing. Milan Muška, výkonný podpredseda Združenia miest a obcí Slovenska
Ing. Boris Kordoš, riaditeľ, eBIZ Corp. s.r.o.
Jana Šťastná, uchádzač, Lohmann & Rauscher s.r.o.

a ďalší odborníci

Buďte aj vy súčasťou tejto udalosti a prispejte svojím odborným názorom!

PARTNERI
KONFERENCIE

Výhradný partner







Coffee break partner

 




Mediálny partner





Ďalší partneri:


   










Miesto konania
Hotel Saffron

Radlinského 27

811 07 Bratislava

Hotel sa nachádza iba pár krokov od historického centra mesta Bratislava, ktorá svojimi pozoruhodnosťami očarí každého návštevníka. Hotel poskytuje zákazníkom služby najvyššej kvality. Jeho moderné vybavenie a individuálny prístup k potrebám klientov ho predurčuje byť tou najlepšou voľbou pre jedinečný a nezabudnuteľný pobyt.
Výnimočným kongresovým hotelom sa stáva aj vďaka flexibilite a kapacite ponúkaných priestorov, širokej ponuke služieb ako i profesionálnemu prístupu svojich zamestnancov.
Hotel Saffron, s jeho multifunkčným konferenčným vybavením a variabilitou sál, je ideálnym miestom pre usporiadanie konferencie. Hotel ponúka 9 konferenčných miestností s veľkosťou od 32 m2 do 800 m2.
Miestnosti sú plne klimatizované s doplnkovým konferenčným zariadením, denným svetlom a vysokorýchlostným pripojením na internet.
Hotelová reštaurácia ponúka špeciality z domácej a medzinárodnej kuchyne, v modernom ponímaní, pripravené z čerstvých sezónnych surovín. Je vhodným miestom pre posedenie s obchodnými partnermi, či vychutnanie si príjemnej atmosféry s priateľmi a rodinou. Bohatá karta nápojov dodá Vášmu podujatiu potrebný komfort a čarovnú atmosféru.
 
2. konferenčné fórum "Elektronické nástroje - ktoré PREŽIJÚ?"
Celkom 114 € (s DPH)

Partneri

Viac