BRATISLAVA - Dodávatelia - Základný balíček uchádzačových zručností - vrátane všetkých zmien

25. januára 2018 09:00-15:00 hod

JUDr. Martin Boržík, LL.M.

je vlastníkom a výkonným riaditeľom spoločnosti SmartinG, s.r.o., ktorá dodáva služby vo verejnom obstarávaní. V minulosti pracoval na Odbore kontroly Úradu pre verejné obstarávanie, ale aj ako audítor pre rôzne riadiace orgány kontroloval eurofondové VO. V súčasnosti radí organizáciám, realizuje súťaže na kľúč, avšak pomáha i záujemcom a uchádzačom pri kompletizovaní ich ponúk. Vo svojej pracovnej histórii pracoval 7 rokov pre jedného z najväčších dodávateľov palív a palivových kariet na Slovensku.

Forma Seminár
Dátum 25. januára 2018
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, ktorí získajú poznatky, akým krokom a postupom sa vyhnúť, a tiež - uchádzačov, ktorí majú možnosť sa brániť voči neférovým podmienkam a krokom obstarávateľských organizácii vo verejnom obstarávaní.

Cieľ

Cieľom seminára je získať najdôležitejšie informácie o základných znalostiach pre uchádzačov, vrátane zmien. Ako preukazovať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní za uchádzačov, iné osoby a subdodávateľov a načo si treba dať pri príprave ponuky pozor. Ako správne pripraviť ponuku pri reverznej súťaži. JED v praxi ako ho vyplniť a predložiť. Ako pripraviť revízne postupy. Na čo musíte byť pripravení ak ste zmluvnou stranou.
Prihláška na stiahnutie TU.

V cene je zahrnuté

organizačné a lektorské zabezpečenie, materiály pre účastníkov, občerstvenie počas dňa a stravný lístok na obed.
Rozsah a náplň
  • zmeny od novembra 2017 pre prípravu ponúk - čo vás čaká a neminie? Budete vedieť správne pripraviť ponuku pri reverznej súťaži?
  • ako sa neJEDovať s JEDom? Existuje plošný formulár, ktorý môžme bez ohľadu na nastavenie súťaže použiť všade? Môžu nás vylúčiť i napriek predloženiu JED? Ako sa brániť?
  • najčastejšie používané podmienky účasti - referencie. Ako na ne? Ako donútiť verejných obstarávateľov uverejňovať naše referencie v zozname?
  • rýchly pohľad na revízne postupy - prečo nemusia byť strašiakom?
  • život zmluvy po podpise s obstarávateľskou organizáciou - kedy a za akých podmienok sa môže meniť? Na čo musíme byť pripravení, keď sme zmluvnou stranou? Môžeme vyžadovať navýšenie ceny?
Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Dodávatelia - Základný balíček uchádzačových zručností - vrátane všetkých zmien
Celkom 126 € (s DPH)

Partneri

Viac