BRATISLAVA - Prechod na plnú elektronizáciu VO – prvé skúsenosti a riešenia problémov z praxe

3. októbra 2017 09:00-14:00 hod

Ing. Miroslava Packová, PhD.

Špecializuje sa na komplexnú analýzu a implementáciu elektronických nástrojov s cieľom optimalizácie interných procesov plánovania a realizácie verejných obstarávaní. Svoje skúsenosti nadobudla aj v oblasti firemného nákupu, z ktorého sa snaží preberať viaceré inšpiratívne prístupy a aplikovať ich aj v podmienkach zákona o verejnom obstarávaní.

Forma Workshop
Dátum 3. októbra 2017
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre všetkých, ktorí sa zúčastňujú verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov, obstarávateľov i uchádzačov

Cieľ

Príďte a objavte výhody elektronizácie verejného obstarávania, zistite ako nastaviť podmienky elektronickej súťaže a ako tejto zmene prispôsobiť zabehané interné procesy. Ukážeme a vyskúšame si, ako Vám vedia elektronické systémy zjednodušiť prácu a viesť celým procesom, upozorňovať na zákonné povinnosti, či automaticky generovať súťažné podklady/zápisnice a ďalšie dokumenty. Ak Vás nebaví neustále kopírovanie tých istých údajov do rôznych formulárov či dokumentov, určite Vás poteší, že elektronické systémy to spravia za Vás.
 

Príďte a presvedčte sa, že povinnú elektronizáciu na nás Európska komisia neposlala za trest, ale práve naopak.

Prihláška na školenie na stiahnutie TU.

V cene je zahrnuté

Organizačné a technické zabezpečenie, občerstvenie počas dňa a stravný lístok na obed.
Rozsah a náplň

I. Časť – Ako sa vysporiadať s elektronizáciou?

  • Povieme si aké sú aktuálne možnosti na trhu s elektronickými nástrojmi, o spôsobe realizácie elektronických zákaziek a ich kontroly kontrolnými orgánmi.
  • Ako zaviesť elektronizáciu do interných procesov? Prípadové štúdie tých, ktorí už na plnej elektronizácii fungujú.
  • Kritické miesta elektronizácie – Ako sa vysporiadať so zábezpekou pri elektronickej ponuke? Ako majú byť vyhotovené elektronické dokumenty? Môžem žiadať originál elektronickej ponuky? A iné.
  • K dispozícii budete mať desiatky šablón dokumentov, harmonogramy zákonných krokov pre jednotlivé typy súťaží a pod.
  • Počítače budú zabezpečené. Môžete si však priniesť aj vlastný notebook.

II. Časť – Realizácia elektronickej zákazky

  • Každý bude mať možnosť zrealizovať si plne elektronickú zákazku pod vedením našej lektorky.
  • V systéme si pripravíme elektronickú zákazku a v závere prípravy nám systém na základe zadaných údajov vygeneruje SP, zašleme údaje zo systému do IS ZÚ (kde sa nám vytvorí vyplnený neodoslaný formulár) a spustíme súťaž.
  • V lehote na predkladanie ponúk budeme simulovať proces vysvetľovania SP, ukážeme si ako posielať hromadné správy záujemcom a ako vyzerá časová pečiatka o doručení správy.
  • Ukážeme si ako odoslať ponuku z pohľadu dodávateľa a jej zapečatenie systémom z pohľadu obstarávateľa
  • Simulovať budeme aj proces hodnotenia vypĺňaním hodnotiacich tabuliek v systéme, z ktorých sa nám vygenerujú zápisnice a oznámenia, v ktorých budú všetky potrebné údaje, pričom zahrnieme aj proces vysvetľovania ponuky
  • Ukážeme si, ako Vám vie systém prepočítať poradie, bodové hodnotenie uchádzačov, mimoriadne nízku cenovú ponuku, či lehoty pri zverejňovaní a vysvetľovaní
  • Ukážeme si ako vytvoriť prístupy pre kontrolný orgán a čo je pre neho v elektronickej súťaži podstatné
  • V systéme vygenerujeme protokoly z elektronickej súťaže
  • Ukážeme si automatizované generovanie štvrťročných súhrnných správ a ďalšie zostavy
  • Na záver si spravíme aj krátku ukážku zberu a spracovania žiadaniek na obstarávanie (tzv. elektronickú žiadanku)
  • Počas  kurzu budete pracovať so systémom na riadenie verejných obstarávaní ERANET (www.eranet.sk).
  • Každý účastník zároveň získa plne funkčný prístup do systému ERANET (www.eranet.sk), vrátane všetkých dokumentov a harmonogramov na 6 mesiacov zadarmo.
Nutné vstupné znalosti
Predpokladá sa znalosť procesov verejného obstarávania (školenie nie je zamerané na vysvetlenie zákona o verejnom obstarávaní ako takom).
Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Prechod na plnú elektronizáciu VO – prvé skúsenosti a riešenia problémov z praxe
Celkom 78 € (s DPH)

Partneri

Viac