BRATISLAVA - Praktické príklady zadávania podlimitnej zákazky (§ 113) a zákazky s nízkou hodnotou (§ 117) pre tých, ktorí začínajú - workshop.

5. decembra 2017 09:00-15:00 hod

Ing. Hilda Regulová Gajdošová

konateľ spoločnosti E&L Consulting, s.r.o., špecializuje sa na poradenstvo v oblasti verejného obstarávania, konzultácie pre záujemcov a uchádzačov vo verejnom obstarávaní a taktiež na realizáciu procesov verejného obstarávania pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, spolupracuje s Národohospodárskou fakultou EU, Katedrou financií,  kde v rámci predmetu „Verejné rozpočty“ realizuje prednášky na tému verejného obstarávania z pohľadu praxe. Členka autorského kolektívu novej učebnice NHF pre predmet „Verejné rozpočtové systémy“, ktorá spracovala časť učebnice „Verejné obstarávanie“. Okrem uvedeného je konkurzným a reštrukturalizačným správcom, špecializuje na problematiku v oblasti konkurzov a reštrukturalizácií podľa zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii.

Forma Workshop
Dátum 5. decembra 2017
Dĺžka 1 deň
Úroveň Začiatočník
Určený pre verejných obstarávateľov -začiatočníkov a všetkých ktorí majú o problematiku záujem.

Cieľ

Seminár je zameraný na vysvetlenie praktického postupu zadávania podlimitnej zákazky a zákazky s nízkou hodnotou. Na simulovanom príklade vo svetle aktuálnej novely zákona prejdeme celý proces verejného obstarávania podlimitnej zákazky bez EKS od začiatku až po koniec - stanovenie stratégie obstarania zákazky, predpokladaná hodnota zákazky, príprava súťažných podkladov, návrhu zmluvy, hodnotiacich kritérií, podmienok účasti, výzvy na predkladanie ponúk, vypracovanie zápisníc z otvárania a vyhodnotenia ponúk, informačné povinnosti voči ÚVO, budeme riešiť žiadosť o vysvetlenie, žiadosť o nápravu a objasníme aké sú lehoty. Na simulovanom príklade budeme zadávať zákazku s nízkou hodnotou a vysvetlíme, aké povinnosti je potrebné plniť.

Prihláška na školenie na stiahnutie TU.

V cene je zahrnuté

organizačné a technické zabezpečenie, školiace materiály, občerstvenie behom dňa, teplé a studené nápoje, lístok na obed
Rozsah a náplň
  • Prehľad aktuálnej zákonnej úpravy verejného obstarávania a súvisiacich predpisov od 1.11.2017 vo vzťahu k danej téme. Podlimitné zákazky a zákazky s nízkou hodnotou z hľadiska finančných limitov a pravidlá pre ich zadávanie.
  • Súťažné podklady, ich štruktúra a zrozumiteľnosť, oznámenia a výzvy – čo má byť ich obsahom, aké sú zákonné lehoty.
  • Ako vyhodnocovať splnenie podmienok účasti zo strany uchádzačov, subdodávateľov a iných osôb prostredníctvom ktorých preukazuje uchádzač zdroje alebo kapacity, ako vyhodnocovať ponuky v rámci určených kritérií na vyhodnotenie – zápisnice a ich obsah
  • Ako postupovať v prípade, keď nám je doručená žiadosť o nápravu
  • Ako formulovať návrh zmluvy, čo musí byť jej obsahom
  • Pred podpisom zmluvy kontrolujeme splnenie osobitných požiadaviek zo strany úspešného uchádzača; súčinnosť úspešného uchádzača vyžaduje zákon
  • Informačné povinnosti verejného obstarávateľa voči ÚVO vo svetle aktuálnych zmien
  • Ako je to s RPVS v prípade podlimitných zákaziek a zákaziek s nízkou hodnotou
  • Ako zadávať zákazky s nízkou hodnotou po zvýšení ich finančných limitov
  • Blížime sa k úplnej elektronickej komunikácii v procese verejného obstarávania – ukážeme si ako IS v súčasnosti aplikovať, čo už musíme, čo ešte nie.
  • Vaše problémy a otázky.
Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Praktické príklady zadávania podlimitnej zákazky (§ 113) a zákazky s nízkou hodnotou (§ 117) pre tých, ktorí začínajú - workshop.
Celkom 120 € (s DPH)

Partneri

Viac