BRATISLAVA - Od prípravy zákazky po podpis zmluvy – proces VO krok za krokom
3. augusta 2017
09:00-15:00 hod
Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania a oblasť systémov manažérstva kvality, environmentu a BOZP.
Forma |
Seminár
|
Dátum |
3. augusta 2017 |
Dĺžka |
1 deň
|
Úroveň |
Stredne pokročilý |
Určený pre |
všetkých, ktorí pôsobia v oblasti verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov a obstarávateľov |
Cieľ
Cieľom seminára je Výklad zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov vrátane schválenej novely zákona č. 93/2017 Z.z. platnej k 1.6.2017 a noviniek a zmien v celom životnom cykle zákazky a jej administrácie.
Prihláška na školenie na stiahnutie TU.
V cene je zahrnuté
organizačné zaistenie, materiály pre účastníkov, občerstvenie počas dňa a stravný lístok na obed
Rozsah a náplň
- Prípravná fáza verejného obstarávania – dôležitosť prípravy, väzba na oznámenie
- stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky
- výber postupu verejného obstarávania
- opis predmetu zákazky s použitím „alebo ekvivalentné“
- vypracovanie výzvy na predkladanie ponúk (Oznámenia o vyhlásení VO) a súťažných podkladov
- význam vysvetľovania a dopĺňania súťažných podkladov
- nastavenie podmienok účasti, kritériá na vyhodnotenie ponúk
- Vyhodnotenie verejného obstarávania
- otváranie ponúk časť ostatné a časť kritériá
- vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
- vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky
- náležitostí ponúk a kritérií
- priebeh elektronickej aukcie
- zriadenie komisie na vyhodnotenie ponúk
- konflikt záujmov
- Výsledok verejného obstarávania
- uzavretie zmluvy
- podpísanie dodatkov
- Informačné povinnosti
- povinnosti vo vzťahu k uverejňovaniu v profile
- informačné povinnosti voči úradu
- informačné povinnosti voči samotným uchádzačom, záujemcom