BRATISLAVA - Elektronické verejné obstarávanie – ste pripravení? praktický workshop

31. januára 2018 09:00-14:00 hod

Jan Jedlička

Absolvent odboru politickej a kultúrnej geografie a odboru marketingových komunikácií. Patrón projektu zdieľaného katalógu dodávateľov BASE a nadšený podporovateľ "digitálnej revolúcie" v oblasti riadenia nákupu a marketingu dodávateľsko-odberateľských vzťahov. Pomáha pri implementácii elektronických nástrojov na zber dát, vyjednávanie a správu dodávateľského portfólia do nákupných procesov v privátnom aj verejnom sektore. Na školeniach a autorských seminároch sa usiluje o šírenie inovatívnych postupov a myšlienok spojených s elektronizáciou nákupu alebo zákaziek vo verejnom obstarávaní za pomoci tipov a trikov z praxe. Podieľa sa na vývoji sw JOSEPHINE pre český a slovenský trh. Baví ho imaginovať víziou úspechu a následne dohliadať na jej zhmotnenie a má záľubu vo vyprecizovaných, sémanticky kondenzovaných vetných spojeniach a absurdnom humore, ktorému často nerozumie ani on sám.

Forma Workshop
Dátum 31. januára 2018
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre všetkých, ktorí pôsobia v oblasti verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov a obstarávateľov aj záujemcov/uchádzačov.

Cieľ

Elektronické verejné obstarávanie – ste pripravení?

Už viete, čo všetko sa pre vás zmení po 18. 10. 2018?

 - Čo zostáva a čo sa mení v procesoch vyhlásenia a realizácie VO?
- Aké sú povinnosti pri plnení legislatívnych požiadaviek elektronickou formou?
- Predkladanie, príjem a vyhodnocovanie ponúk a dokumentov elektronicky?
- Ako prebieha administrácia VO a elektronická komunikácia podľa § 20zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní?

A aký nástroj budete využívať?

- Čo všetko musí spĺňať a aké sú možnosti trhu?
- Podľa čoho sa rozhodnúť pri výberu nástroja pre potreby Vašej organizácie?

Prihláška na školenie na stiahnutie  TU.

V cene je zahrnuté

materiálne a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov školenia, občerstvenie behom dňa, teplé a studené nápoje
Rozsah a náplň

PRINESTE SI SO SEBOU NOTEBOOKY

Elektronizácia vo VO

o   Výhody / úskalia / zmeny / novinky

o   Povinnosti VO pri elektronizácii

o   Komunikácia & námietky

o   Ktorý nástroj je najvhodnejší?

o   Tipy & triky VO - doporučení z praxe

 

Očami procesného garanta – na vlastnej koži krok za krokom

o   Nastavenie ľubovoľného postupu VO elektronicky

 

Očami dodávateľov – komunikačný model z druhej strany

o   Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov

o   Predloženie ponuky a ďalšia vzájomná komunikácia s VO

 

Očami členov komisie – ako si uľahčiť prácu pri vyhodnocovaní

o   Otváranie obálok

o   Vyhodnotení ponúk

o   Protokoly a archivácia dát

 

Záverečná diskusia

o     Alebo možnosť spýtať sa

Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Elektronické verejné obstarávanie – ste pripravení? praktický workshop
Celkom 84 € (s DPH)

Partneri

Viac